روش های پرداخت و تسویه حساب

 

 

روش های پرداخت و تسویه حساب در وب سایت همتاتل


  • تسویه از طریق کیف پول
  • تسویه از طریق درگاه بانکی
  • تسویه از طریق حواله بانکی
  • تسویه اعتباری

 

روش اول تسویه از طریق کیف پول :

 

  • شارژ کیف پول از طریق درگاه بانکی :

دراین روش کاربر می تواند با شارژ کردن کیف پول خود در حساب کاربری از طریق درگاه بانکی و یا از طریق پرداخت حواله تسویه فاکتور را انجام دهد.

شارژ کیف پول از طریق درگاه بانکی برای پرداخت های بالای ۵۰ میلیون تومان تهیه گردیده است ، بدین صورت که کاربر می‌تواند با پرداخت پول از طریق درگاه بانکی درهر بار۵۰ میلیون کیف پول خود را شارژ نماید.

بدیهی است که مبلغ شارژ در کیف پول تا سقف ۵ میلیارد تومان می‌باشد و این روش برای پرداخت فاکتورهای بالای ۵۰ میلیون تومان تا سقف مورد نظر مفید می‌باشد.

توجه: در سیستم بانکی ایران ، پرداخت فاکتور فقط تا سقف ۵۰ میلیون تومان می‌باشد ، لذا پرداخت از کیف پول روشی مطمئن برای پرداخت های بالای سقف بانکی می‌باشد.

 

  • شارژ کیف پول از طریق حواله بانکی :

در این روش کاربر می‌تواند با مراجعه به پروفایل کاربری خود در وب‌سایت همتاتل حواله بانکی خود را برای شارژ کیف پول تا سقف ۴ میلیارد تومان شارژ نماید.

پس از ثبت حواله، حسابداری مجموعه همتاتل با رویت و رسید حواله در حساب همتاتل ، اقدام به شارژ کیف پول کاربر می‌نماید.

توجه: پرداخت فاکتور از این روش به صورت آنی می‌باشد و پس از انجام مراحل فوق وضعیت فاکتور به حالت ارسال تغییر می‌نماید.

نکته : تمامی مراحل و روش های شارژ کیف پول در پروفایل کاربری قابل انجام می‌باشد.
 
 


روش دوم تسویه از طریق درگاه بانکی :

 

در این روش کاربر می‌تواند فاکتورهای خود را تا سقف ۵۰ میلیون تومان از طریق درگاه بانکی ملت و سامان به صورت آنلاین پرداخت نماید.

پس از پرداخت پخش لجستیک همتاتل سفارش شما را در وضعیت آماده سازی و ارسال قرار می‌دهد. اگر مبالغ فاکتور شما بالای ۵۰ میلیون تومان باشد روش تسویه از کیف پول و یا تسویه از طریق حوال بانکی امکان پذیر می‌باشد.

توجه: زمان رزرو محصولات در این روش ۱۵ دقیقه می‌باشد و پس از آن رزرو محصولات برای کاربر نامعتبر می‌باشد و همتاتل مسؤلیتی بابت رزرو محصول نخواهد داشت.

 


روش سوم پرداخت از طریق حواله بانکی :

 

در این روش ، کاربر پس از اضافه کردن محصولات به سبد خرید خود و رفتن به مرحله پرداخت و تسویه حساب ، می‌تواند فاکتور خود را از طریق حواله بانکی پرداخت نماید.

لازم به ذکر است که در این روش فقط تا 15 دقیقه محصولات در رزرو کاربر باقی می ماند و پس از آن ، رزرو محصولات برای کاربر از بین خواهد رفت . به همین علت لازم می باشد تا کاربر پس از ثبت حواله بخش حسابداری را از این حواله مطلع سازد.

این روش با احتساب موجودی در کیف پول شما انجام می‌پذیرد.

مثال: اگر مبلغ پرداختی شما ۵۳ میلیون تومان باشد و موجودی کیف پولتان ۱ میلیون تومان باشد در زمان پرداخت توسط حواله کاربر می‌بایست ۵۲ میلیون را به صورت حواله‌ای پرداخت می‌نماید و این محاسبه بصورت اتوماتیک در زمان ثبت حواله انجام می پذیرد.

 

 


روش چهارم تسویه خرید به صورت اعتباری :

 

تخصیص اعتبار خرید از همتا تل، فرصتی برای قدردانی از وفاداری مشتریان

همتاتل با هدف قدردانی از همراهی و وفاداری مشتریان همیشگی خود، طرح اختصاص اعتبار جهت خرید از سایت همتاتل را راه‌اندازی کرده است.

این طرح در راستای اهداف مشتری مدارانه این برند و اهدای امتیاز‌های ویژه به مشتریان ثابت و وفادار همتا تل راه‌اندازی شده است.

با استفاده از این طرح، مشتریانی که تا سقف تعیین شده نسبت به خرید از سایت همتا تل اقدام کنند، از مزایایی همچون تسویه به صورت اعتباری و بدون نیاز به پرداخت نقدی بهره‌مند خواهند شد.

این روش مطابق روش فوق انجام می‌پذیرد و تنها اختلاف آن نوشتن توضیحات در زمان ثبت حواله می‌باشد. پس از ثبت حواله و درج توضیحات توسط کاربر، حتما حواله انجام شده را به بخش حسابداری اعلام نمایید.

لازم به ذکر است که ۴ روش پرداخت در اپلیکیشن اندروید همتاتل قابل انجام می‌باشد.

 

 

در نهایت با استفاده بخش ارتباط با ما می‌توانید سوالات مرتبط به استفاده از طرح خرید اعتباری را با کارشناسان همتاتل مطرح کنید.

 

 

بازگشت به بالا
استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی همتاتل فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

loading در حال دریافت اطلاعات